Daisypath Anniversary tickers

Saturday 29 September 2012

dendam aku

xnak pun post ttg hal ni tp dh byak kali bsabor sjak dr sem 5 lg..bak kata org...xda org baru klau xda org lama ..tp recently, sb aku x ikut MASUM ..dak2 junior dlm team aku..pndang aku semacam..mcm aku org asing..berlagak..ckp bsar...sometimes xtau apa yg post d wall group myakitkan kita ..adakah sb mrka tu bdak MENTAH .., nak blagak @ terlalu bmegah pd dri sdiri..sb mreka majoriti bdak sains sukan( pndai smua sukan la knon) compared aku bdak PTV(teknikal)...

sb aku x nak bgaduh dgn kome2 smua yg x matang aku diamkan diri..aku sbr slagi aku mampu...tp satu hri nnti...aku akan tjuk kan pd korang smua siapa aku....aku akan bwa team aku sdri u bersaing dlm softball. n makesure my team win although my team are from secondary school.tnggula krna hri itu pasti tiba..i'll show it...sindiran,pandangan sinis,hinaan korang di blkng aku..akn aku simpan dlm hti...sekali hati aku korang sakiti spertimana korang slalu bt..10 kali ganda dendam aku simpan..aku xkan mfkan n xkan lupakan muka2 yg mhina aku"lmbt btol lari..kalah la klau mcm ni","gemuk btol"...hina la slagi korang msh bnfas

No comments:

Post a Comment