Daisypath Anniversary tickers

Sunday 24 April 2011

Bila ada org x fhm bhsa malaysia~~

pe mslh kau..ko nk pe lg..x puas ke gnggu idup aku lg..??si **** metronome
  • aku ni awek org!
  • kisah silam kita dh blalu
  • klau ada jdoh x kemana
  • aku syg pakwe aku
  • bhnti dgn kata manis ko
  • saja nk umpan n goda aku tpi syg..aku dh lali dgn ko
  • jgn gnggu kebahgiaan aku
  • bhnti smua ini..jgn mlampau.
  • jgn gnggu hri aku...aku rimas dgn call n msj ko
  • aku x pcaya ko
  • aku x cintakan ko lg mcm dlu
  • aku cintakan bf aku
hrap ko fhm **** ..aku x tau mcm ne nak terang n kata pada ko u ko fhm...plz...jgn ganggu hri aku..aku sntiasa doakan ko dpt gdis yg lbh baik dr aku..insyallah aku doakan..tp aku syg dia ****..aku xkan tgalkan dia sb ko..plz...aku xnak bdendam ,marah n kata bkn2 yg akan myakiti hti ko..so plz..fhm keadaan aku..berilah aku bhgia dgn dia..tolong jgn hancuri hbgn kami...

2 comments: