Daisypath Anniversary tickers

Monday 25 April 2011

bila bkata sesuatu jgn smpai mnusuk jantung~~

sometimes kita ni bla bkata kata main ikut "dan' nk sebut ape..bak kata org ckp mcm "sabat"..x tau hti org mcm ne ...tpi bila kita krng ajar ckp ikut "dan" tau pulak mrah..sakit hti bla kena btang hdong sdri..bukan main..tpi selamba badak! bla sebut kt org..nk myakitkan hti org dgn kata2 yg x nak kita dgr..dia pi sbut jgak...xpe..dia cabar kot kesabaran aku..aku ni nk kata baik..baik lah jugak tpi kalau slalu ja aku diam..aku ni leh thn gak"jahatnya"...nk try ke...aku ni bleh krng ajar gak orgnya..dh lama asanya aku x kurang ajar sjk aku smbung blajar ni...tpi ada org nk mguji ksabaran aku ni..jgn wei...yesal ko nanti..lbh baik ko jgn wat hal sblm "serimau hitam"aka harimau betina ni tunjuk belangnya..dont change me to someone u even dont know..~~

No comments:

Post a Comment