Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 April 2012

jurang~

dlu aku ada seo 'abg'..aku bkn mksdkan abg kandung or abg spesel..hehe..tp abg angkat..aku aggp dia mcm abg kandung aku sdri..bertahun kami knl..seo abg yg caring kpada adiknya..n aku msh ingt lg kami bjnji suatu ketika dlu akan mjadi beradik angkt..bersama ssh sng,sdh,mslh bersama..tapi............

semuanya jg kenangan..kini ada jarak d ant kami..kami x bhubung sperti dlu lg..n dia semakin berubah sjak ada 'makwe' baru..aku dia hak u mhalang kebahagiaannya..cma kdang2..sikap n kata2 nya skrg agak mlampau bg aku mybbkan aku pernah hilangkan dri dr dia..n bgitu juga dia..mgkin masing2 sudah berasa kekok..mgkin krana itu aku remove dia dr fren list aku..tp kini aku bljr u byak bsbr aku add dia blik..krna ingin silaturahim itu akan terjalin smula..tapi..aku mgkin berangan.tapi entah nape..ada prsn x suka pd wanita itu?mlihat gmbr dia?entah..aku xda hak x myukai isteri atau awek nya..itu hak dia n msa dpnnya..

aku hnya akan berdiam dri sehingga kapan pun..kerana mgkin itu yg terbaik..aku cuma perlu berdiri tmpt yg jauh n lalui ini semua dgn org tsyg tnpa dia yg seolah karam n lemas d lautan wanitanya..terima kasih u segalanya~


*klau tol dia dh kwin..nape dia maklumkan pd adiknya..adakah akuorg asing bg nya?waallahualam~~ hanya Allah mengetahuinya

No comments:

Post a Comment