Daisypath Anniversary tickers

Friday 13 April 2012

MY HERO

dugaan demi dugaan melanda aku..sehinggalah semalam airmata aku diuji lagi..hanya Allah Maha Mengetahui..perit,terluka hatiku membaca 1 msj dr no janda itu..selepas itu aku hanya mampu mendiamkan dri..dr mr j, rakan2 ku..aku off hp n offline fb krna tkut bila aku on hp blik aku akan terbaca msj yg myakiti jiwa n raga ku..body fluids aku semakin kurang agaknya myebabkan aku hampir demam pnas..seo rakanku berkata"byakkan berdoa"...n aku prcaya walaupun solatku mgkin x sesempurna hambanya yg lain..aku cuba..Dia Mengetahui apa yg aku asa semalam..dalam hati ku berkata' ini jalan aku yg tlah ditetapkan olh-Nya..sudah tertulis begitu..setiap apa yg berlaku ada hikmahnya dan percaya akan takdir-Nya'..aku nngis non-stop sehingga aku terlelap selama sejam..kesian Mr J mencari aku d fb..32 msj drnya...kt hp lak..pnuh dgn miscall kerana aku off..dia terlalu bimbng akan aku kerana slalunya aku akan bercerita semua mslhku pdnya tp tdak mlm td..sejurus aku on hp..hati aku sebak mbca msj2 nya..

thun ni hmpir 2 thun kami bersama..wlaupun dia jauh,aku asakan dia ttp brada dkt pd ku..apa je yg x blaku ant kami?clash u 2 kali..bergaduh..bertekak mulut..n apatah lagi mlut aku dlu..mcm2 ayt yg kuar..tp dia ttp sbr..sabar dgn karenah ku..sabar dgn sikap ku yg dlu mudah mlenting..dia sentiasa mengalah..sb tu org kata..dlm berpasangan slh seo kena slow n seo lg aktif..klau dua2 aktif hancur..klau dua2 slow..x bjalan kisahnya..terima abg..atas semuanya selama ni..abg x tau pun ayg ada blog..sb ayg xnak bg tau sb sometimes kita xperlu bg tau org yg kita syg semuanya..kerana itu lah benda pling bharga..seandainya ayg myahut panggilan Ilahi 1 hri nnti..biarlah blog ini menjadi tatapan n warkah ayg kpd abg..trma kasih sb byak mbantu ayg,makan minum ayg wlaupun b tgh praktikal skrg..

maaf klau ayg byak myusahkan b,membebankan b..menyakiti hati b dgn perbuatan n kata2 ayg selama kita bersama..tiada kata yg mampu ayg lafazkan selain terima kasih x terhingga kepada Allah SWT kerana pertemukan kita,lalui pelbagai ujian bersama n mudah-mudahan hubungan kita akan berkekalan dan diredhai-Nya..Mudah-mudahan kita akan bertemu di Jannah..Insyallah
~~ty my hero..ty Allah~~

2 comments:

  1. syukur n alhamduliallah..smoga dia lah org nya yg ditetapkan u su

    ReplyDelete