Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 29 December 2010

hinakah seseo tu klau gemuk?

mcm besa bosan..xtau nak wat pe ptg2 nie..aku main poker mcm besa...aku msuk table mcm besa..mcm hri2 besa...then tgh main tu..ada seo mamat nma MOHD SHAHIR...tetba msuk dgn 2 lg rakannya ALI N MOHAMMAD...btapa indah nma mereka..tpi msuk je mreka..trus kutuk cip aku sikit...aku diam ja...then si shahir ni kata aku gemuk n pelacur..aku cma ucap trma ksh ja..then aku diam..lpas tu dia pgil lg dgn kata2 kotor...smpai la aku ckp "BUDI BHSA BUDAYA KITA..ORG MLAYU ADA ADAB BLA BERBICARA..BKN DGN MGUTUK"...


kwan dia support.."TAK PYAH BAIK SGT LA...SDR LA DRI TU MCM NE"...aku cma ckp ty..meraka ckp lg.."KALAU AWAK MLAYU NAPE X PKAI TUDUNG?"...aku diam je tnpa sepatah pun aku ckp...air mata aku xhnti mgalir dgn bmcm2 hinaan yg mreka kata..si shahir tu kata lg.."DASAR PMPUAN MUNAFIK"...


aku trus kuar...apa slah aku?aku x kcau sesapa pun...ye mmg aku gemuk!mmg aku tak btudung..n mmg aku kdang2 tak smbhyang...tpi prnh ka aku gnggu kamu smua...ni ka laki mlayu?mjtuhkan bngsa sdri..aku tau aku mcm ne...aku sedar aku gemuk..hodoh!...serba kekurangan....tpi aku berusaha utk jd yg tbaik sikit dmi sikit..nape kamu semua kejam..?..nape kamu smua xbg aku peluang utk berubah..tpi kamu smua xhnti mjtuhkan aku...mhina aku..mlemahkan smngt ku?.aku xkan mfkan sdikit pun apa yg kamu ckp td...tak akan..smpai mati ku..aku xkan mfkan....

No comments:

Post a Comment