Daisypath Anniversary tickers

Friday 24 December 2010

result sem 4 akhirnya dh kuar ..



Ati bdebar nak tgok result final...akhirnya kcewa..mnngis..mgalirkan air mata tgok slh satu subjek yg aku mmg dh agak dpt pling low...aku cma dpt C...nape btapa bdohnya aku...aku dh ckup struggle u subjek KH ..tpi nape prof yusof sgup downkan student nya?aku dh byak kuar duit sbb subjek tumpuan ni..g lawatan sna sni..jjur bla ujian midterm n kuiz wlaupun aku tau dgn jujur tu aku akan jtuh...skrg..bla kita jujur midterm..kita yg dpt rendah..nak ja aku sound kwan2..tpi mgenangkan aku akau akan facing mreka lagi sem 5 n strusnya aku diam...sbb aku tau sapa yg blaku jujur Tuhan akan bantu...

Air mata aku x bhnti mgalir..sem ni aku struggle sbb smua subjek agak mcabar..tmbh klas aku smpai stiap hri smpai 11 mlm..bkebun..hujung mnggu bsilat..muka aku ni mmg jrang ada kt umah..klau ada dok bkampung kt library...tpi nape prof sgup bg exam pd kami sdangkan exam tu untk prg yg amik master...?carry mark pling tnggi dia bg dlm klas pun 47/70..aku lak dpt 40/70..mcm ne aku nak catchup untk final just 30%...ppt la org kata prof tu mmg kdekut mrkh..skrg aku myesal amik tumpuan ni...

Aku kcewa tul dgn result tanaman aku...d ssbkan 6 jam krdt ..ia tlah mpengaruhi pngk n pngs aku..malah aku xdpt dekan u sem ni...Ya Allah...nape ini blaku???

No comments:

Post a Comment