Daisypath Anniversary tickers

Friday 3 December 2010

kekasih lama ingin kmbali

Tiada apa yg mampu lafazkan padanya lg,
Setelah plbagai ksakitan yg ku alami sjk plng drp beraya di kmpungnya..Perlis,
Ada hikmat aku ke sna.bmcm2 yg ku tahu akan dirinya,
Hatiku amat tluka,hancur n kecewa dgn skapnya..
Namun itu hak dia utk bsikap tamak n akhrnya aku tau,
Pahit..aku hmpir jatuh tpi rkan2 d sekelilingku amat myayangiku.
Aku lupakan dia n pcaya dia akan mdpt blsnnya..
Akhirnya Allah SWT..htrkan seseo pd ku tatkala aku tluka yg kini ehem2 ku..
ku bsyukur hari demi hri aku dpt lupakan dia
n
asa bhgia,ceria d smping Z..
Akan ttpi...ex ku dtg kmbali n inginkan hrapan yg x mampu aku bg sperti dulu..
dia msj,call...pgil aku 'ayg'..n ada sebaris ayatnya berbunyi bgini
"bla kita dh tunang,kwin nnti.abg jnji akn tkar no bru n kta hdup bhgia..abg akan tnggu ayg hbs bljr"
???????????
i love Z but aku mgaku memori silam bsma dia aku msh ingt..
Selagi aku bhgia,aku xkan tglkan Z hnya utk bsama lelaki yg myesal apabila khlngn ku..
mgatakan htinya kini skit n tluka aku mjadi mlik org..tpi pernh ka dia sedar apa yg aku rsai ..ksakitn yg ku tgung lbh drpd ksakitan dia asa skrg??

Tapi Jodoh tuhan yg tentukan..kta x tau sape jdoh kita sbnrnya..
Kita cma mrancang tp Tuhan yg menentukannya..
Smoga aku d anugerahkan laki yg beriman..Amin

No comments:

Post a Comment