Daisypath Anniversary tickers

Sunday 26 December 2010

most happiest time in my life

25.12.2010-my dear ada plawanan bola sepak...n im so happy dia ajak aku tgok..mne x happy..bla org tsyg ajak kita tgok mreka beraksi..nk tjuk2 la tu..hahhaha..n dia xmalu pun dgn kwan2,kazen n abg nya spjg aku d sna bg support.xmcm ex aku..xhnti kata malu bla aku ada..malu sbb aku gemuk..abaikan dia..dia xda dlm kmus hdup ku lg..aku xkan happy mcm ni jika trus dgn dia..aku skrg dh ada NUR ZAINAL..smbung citer...team dia x target akan dpt ke final...bak kata kazennya'aku tau sbb apa jenal asyik mng ja?'...Z tgok smbil senyum pd aku..malunya aku time tu...aku cma kata pd dia"KALAH N MNG BKN PSOALANNYA YG PTING KITA  DH USAHA"...hahahaha...tiap kali main bola dia msti tgok i..i malu la..hahahah...dia main dr pg smpai kol 2...tghri berehat kami g mkn kodai mamak..pergghhh...kena sakat kitorang kt kdai sbb bdua..huhu..tmbh lg dia mmg slalu mkn kt situ..bdebar jntung ku tgok B main..di kasari pihak lwan..huh..aku terajang gak mereka yg main kasar tu nnti...xsngka dpt ke final..then time tu kaki B dh bengkak n lebam kena sepak..huhu..sian dia :(


tpi dia mmg suka bola..dia truskan gak..n alhamdullilah team dia dpt no 2...syukur...n..lpas tu kitorang rncg nk pi hotspring..best2..pi dgn yg tsyg...aku sedih gak tgok dia sbb main bola dr pg..dh tu nk pi hotspring lak dgn kaki yg skit tu..erm..smpai aku tnya"klau B x ok..kita xpyah pi"..dia kata"small matter je..xpa pepa..let's go"..huhu..tsentuhnya hti ku...sedihnya(versi emy)...spjg pjalanan kami bkomunikasi..knl lbh dalam..mcm2 cita...meoooowww...smpai hotspring ja..hujan turun dgn lebat..mandi ayaq time ujan sejuk giler....nak beku aku..org pun rmai..aku lak xlpaskan tgn dok pgang besi tepi kolam..aku fobia dgn air sjak lemas umur 13 thun dulu..huhu..aku klau air setakat pingang dh panik..aku fear dgn ktinggian n air..huhu..
ish2...ada gak yg tselit d blkg tu ha..hahaha


my honey n my coach
kami sgt pnt!!
aku tgok dia relax ja berenang tepi aku..kuak lentang ada,gaya bebas ada..kuak kupu2 pun ada..huhu..maklum la..dia amik safety n health course so kena tau berenang..smpai satu tahap dia dok tgok aku kaku ja pgang besi ..dia pimpin aku mcm ne nak cool n btenang dlm air.dia ajak aku g air yg dlmnya 4 kaki.dia cuma kata pd ku"TRUST ME..ABG XKAN LPASKAN TGN..X TKUT..BE CONFIDENT..TRY TO RELAKS"...jntung aku bdebar tgok air tu..dgn ombak buatan manusia..huhu..plahan2 dia lpaskan tgn ku n akhirnya aku bdiri dgn tenang dlm air tu...next time kena ada B u jga aku dlm air..coz i trust him tht he will tke cre of me...orang rmai tgok malu gak dok pimpin aku yg x pndai berenang ni..huhu..lantak la..hahahha

nak tselit gak

..ponat 3 jam berendam..salin2 pakaian then kami ke bidor ..mam kfc..sian B ..glojohnya mam sbb  lapo..huhu..dh tu..kami balik...n sepanjang pjalanan kami berasa sgt indah apa yg d lalui hri ni..plus...bt kali ptma dlm hidupku aku mgucapkan "I LOVE U" pada lelaki face to face..dia tsenyum apy...thank u dear 4 everything..ayg xpernah asa bhgia mcm ni sblm ni..im so happy..mama syg papa ..thank u 4 loving me



                                                                                                        
                                                                                                                                                  thanks dear 4 everything..







No comments:

Post a Comment