Daisypath Anniversary tickers

Sunday 26 December 2010

last2 hri dgn family ..


sehari sblm aku blik...aku n adik2 pi main boling...hebat tul adik aku yg bongsu..xpernah main dia yg mng...hahahaha...n aku lak dpt lebam d jari smpai hri ni..injuired urat tgan..huhu..abg aku xda..dia kejo ..so kami beradik je la..adik aku 'anoi'..asyk lemah ja..adoyai xda smngt ksukanan lngsung..aku bsemngt gegiler..maklum la sebelah kami laki2 20-an blagak wat skill msing..cettt..skali aku n seo laki ni serentak bling ..panngggggg!!!!aku strike...satu2 nya strike pd hri tu..hahahha....

my sis n bro

'kecik'

'anoi'

anak sapa comei sgt ni..hahahah

Add caption
...and pg aku nak blepas ke kl balik..my mom n dad yg htr kan..adik2 aku smua tito mlas nak ikut...smpainya hti... xwindu ke kt kak mu yg suka buli org ni..huhu...sblum blepas sempat breakfast dlu...lapo time tu..lama sgt tnguu nak boarding..aku mkn fried mee wantan..my mom..half cooked egg n toast bread n my dad..seafood noodles..makasih ya bapak blnja sya mkn...anak mu stiasa bulat n comei klau mcm ni tiap hri..hahahahah..ty mom n dad..

erk..mummy malu2 lak..haha

seyesnya muka bapak bilo lapa..haha

yeahaaawwww

No comments:

Post a Comment