Daisypath Anniversary tickers

Sunday 25 December 2011

DIA

  • asal update blog mlm ni asa sebak? huhu..sb lagu yg mdayu-dayu @ aku yg asa sedih.hm..n mlm ni asa windu sgt2 lak kt dia..windu nak m'buli dia tp aku harus b'sbr n memahami keadaan dia n keadaan aku..dugaan,cabaran,ujian selama ni ku tempuhi dgn dia byak mematangkan kami bdua..even jauh,jrang bjumpa,he's always in my heart. B'gaduh 1 kemestian dlm hdup kami..X sah klau dlm smnggu x gduh..gduh manja + gduh perang!!
  • ttba td dia b'kata "asenya dh lama kita x jumpa kan syg"..huhu..hati mne x sedih wei..org jiwa rock pun ada jiwang karatnya (siap ada album nma JIWANG LELEH) apatah lg hati aku..huhu..mau tak berhingus aku thn sebak!!!..dia cuma b'pesan"x sedih k,nnti kita jumpa..jauh mna b brada,ayg ttp d hati b"..hooooooooooo..sedih wei!!!..adoi MR J ni :(
  • 3 lagu yg aku mainkan tnpa henti mgingatkan aku pd dia..1 lgu indo,2 lgu bru english..ni slh satunya..


  • aku b'syukur b'temu ,mgenali dan b'samanya..perkenalan kami pertemuan x dirancang.tapi hati yg tdetik yg mbuat kami bsama hngga skrg.aku nak dia tau aku pun windu dia sgt2...n xtau bla kami dpt bjumpa n bersua muka lg sprti psgn lain.namun aku stiasa b'sabar mnunggu dia.setiap pertemuan kami semuanya tletak pada suratan takdir-Nya


3 comments:

  1. jiwang weyh......kawen jerk ler...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. klau leh esok pun nak tawin.ni..krsus tawin dok pi lgi ..kekeke...kwin..kwin :P

    ReplyDelete
  3. jiwangnya!!!!!!!!!!!huhu
    Jumpa la nti=p

    ReplyDelete