Daisypath Anniversary tickers

Friday 30 December 2011

malam ini

ari ni tbuku dlm atiku ttg byk pkara. slh satunya isu posting rkn2 ku badge july 2007 n dis 2007 x posting lgi..bimbngnya aku..byangkan brapa lama harus tnggu u posting n bkerja..mybbkan pljr trtnggak!!wlaupun unjuran sudah dilakukan sblm intake lg..apath lg pljr kpm juga blm mnerima sbrg posting,blm lg pljr yg mdpt pnjman ptptn. apalah nsb ku nnti..?? masa ku sudah suntuk..tgl setahun lg pcintaan kami akan diuji spnuhnya..

kmungkinan ketika itu dia mgkin sudah bkerja ttpi bukan aku..aku brada jauh dr nya.bkn sperti skrg.aku akan d sberang laut..di sarawak..dia d perak..aku kmungkinan x kerja..atau kmngkinan akan bkerja sebgai gstt dahulu @ selain drp itu..tp bla kami akan bertemu lg??.skrg aku faham knape hbgn jrak jauh sukar u bjaya ke akhrnya..cinta kami seumpama cinta ant benua..hatiku sukar u berubah..tp adakh htinya akn brubah skiranya aku sudah tidak berpijak di bumi perak ini lg..??adakh hatinya akan d curi oleh seseo sepeninggalanku?n ada insan lain yg akan mnemaninya tatkala dia sunyi?


apa pun,wlaupun hati aku asa tluka, perit u mmikirkannya..aku berharap 1 hri nanti aku dpt mnrima dgn hati yg tenang seandainya dia milik orglain n bukan jodohku....




1 comment:

  1. Awak wat ayat sadis!!,,,InsyaAllah ad la jodoh 2,,jgn risau ma=p

    ReplyDelete