Daisypath Anniversary tickers

Friday 2 December 2011

hilang sabar ~~

  • 1.12.2011(kol 2.35am)-aku hilang sbr..bkn sbrg ilang sbr..btol2 ilang sbr..aku x tau mcm ne nak tgur,nak ckp mlm td yg aku pasti klau xda 5 min lg dlm hti ku..aku mmg mlenting thap gaban..aku cuba u fhmi rentak org..tp xtau nape org xdpt nak ikut rentak aku..aku x kisah klau lampu 'ON' smpai pgi..yg amat aku kisah bila bsing..aku leh trma klau nada tu rendah tp klau nada yg asyk mbtkan aku tsedar mcm ne?sape nak fhm aku?aku mudah sedar..ssuh u tdur n u smbung tidur?nape xdpt fhmi aku mcm sem lpas?


  • aku on medication mlm td..niat aku mlm td..u tdo awal n bgun dgn segar u present bi u klas minor..dgn minda yg segar keesokkannya aku leh smbung wat modul kh..tp..aku cma dpt tdur xlbh dr 4 jam..bgun pgi bkn saja aku mgantok,aku migrain smpai la ni.aku boleh tlelap n bdengkur dlm klas bla bff aku gerakkan aku dh tlena.pegi la cek tekanan drah kt klinik upsi..158/120!!! mcm org ada tekanan drah tnggi.dktor kata muka aku pucat..xckup tdur.sikit lg aku mnta dktor ubt tdo td.hm..tp kang aku tlalu bgntung pd ubt.pttla aku dpt asa sendiri time tdo dengupan jntung aku agak lju 2 hri ni apatah mlm td..b hri ni spttnya aku wat isemen digunakan spnuhnya u brht n tdo spjg hri ..mcm ne aku nak wat kja dgn tenang dgn bdan yg sakit?xkesian ke pd aku yg mmg sakit n still on medication blik??


  • aku xkisah klau korang wat bsing time aku x tdo lg..nak mjerit pun xpa..tp tgok condition aku..nape aku sgup wat kja g blik 24jam?sb mgenangkan korang dpt tdo dgn nyeyak aku sgup g sna.dgn xda tenet..xda ikon..bukan shja kena aku dpt wat keja siap,malah aku dpt tgok kwan2 aku tdo dgn lena..bla blik aku senyum tgok smua org tdo..prnh skali kwan aku tegur sb bnyi msj kt hp n aku x perasan bnyi tu mbuatkan dia  xdpt tdo..sjak tu aku stiasa ingtkan dri aku jgn wat bsing bla kwan tdo..tdo sgt pting u bdan kita..klau aku la wat bsing time korang tdo..korang sakit hti x?atau aku uji korang dgn wat bsing mlm2 time korang tdo..aku bleh fhm korang..kenali apa yg korang suka atau x..tp bila giliran aku..ada sape pduli?takkk..sape lg tmpt aku mgadu klau bkn korang..


  • aku xnak sakitkan hti korang dgn kata2 aku..sb tu aku luahkan d sni..itu lbh baik..aku cma mnta bla time tu aku tdur plahankanlah soramu..n hntikan muzikmu..earphone ada kan..aku asa korang lbh matang dr aku..tp ada masa aku sgt matang dr smua bla keadaan mdesak aku bgini..tolong fahami aku untuk "tidur"aku..plz..aku btul2 xsht dr segi mind n fizikal aku skrg..mfkan aku dgn kata2 aku ni klau ada mguris hti korang..sb aku x sgup nak tnggikan sora pd korang..hrap korang dpt fhmi aku sperti masa dlu.plz

3 comments:

  1. maafkan sabar jugkk......anyway be strong..lawn sakit 2..ok...

    ReplyDelete
  2. long long:hehe
    saba:su dh lama mfkan awok bdua...hihi

    ReplyDelete