Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 December 2011

disebalik nama WATI~~

  • bosan punya bosan ,aku saja bzir msa u tgok nma2 indah Islam..ttba aku mlencong nak tgok maksud nama aku..
  • setelah amati n bca..aku tjumpa dua jawapan...satu membawa maksud 'penzina' dan satu lgi.bermaksud 'srikandi'(o datok dr fazillah kamsah)
  • ptt la time aku sek ren n men dlu..kwan2 aku kata nma wati x elok..mbawa makna yg bruk..
  • adakah maksud nma itu seburuk sikapku..hm..??
  • by the way,even nma aku ada tselit nma wati plus my mommy also guna nma itu dberikan oleh pihak jabatan agama islam itu sdri sewaktu dia mgucap kalimah syahadah n convert to muslim..
  • aku pernh tgerak hti u tkar nma aku di jab pdaftran kerana yg aku tau kita boleh tkr nma jika nma itu x elok u kita tp bla mgenangkan my parent bg nma tu n sambut klahiran aku n nma itu yg terukir di minda mreka..aku wat kptusan u trus mgunakan nma aku!
  • i love both of u!! :D

1 comment: